Esküvői ajándék ötlet

Nagyon nehéz kiválasztani a tökéletes nászajándékot egy esküvőre, annál is inkább, mert a haszontalan ajándékoknak az ifjúpár sem örül. Szerencsére nászajándék ötlet fronton rengeteg javaslatot tudok nektek adni. Mutatom az egyik olyan ötletem, melynek biztos vagyok benne az ifjúpár nagyon fog örülni. Ez természetesen a pénz, melyet a pár arra költhet amire szeretne, amire szükségük van, legyen az egy nászút, egy otthon, vagy bármi egyéb nekik fontos dolog. Viszont a pénz mint ajándék önmagában lássuk be elég snassz, ezért atz javaslom bújtassuk kreatívan megfelelő formába. Készítsétek velem együtt. 

img_20190516_071634.jpg

 

Amire szükséged lesz az elkészítéséhez:

  • papírdoboz (20cm)
  • oázis tégla (száraz)
  • izlandi moha
  • papír doboz (blogbejegyzéseimben megtalálható a készítése)
  • papír rózsa (blogbejegyzéseimben megtalálható a készítése)
  • ragasztórúd (ragasztópisztoly)
  • madzag
  • fafigura (szív)
  • mr&mrs (felírat)

 

  1. Első lépésként előkészítjük az alapot, és még amit szeretnék használni az elkészítésekor.img_20190513_191815.jpg

 

 2. Második lépésként a doboztetőnek a belsejébe ragasztóanyagot teszünk, majd a doboz aljára illesztjük, természetesen úgy hogy a doboz illesztése és a tető illesztése egybe essen. Lásd a képen.nevtelen_1_24.bmp

 

 3. Következő lépésként a száraz oázis téglát szabjuk a dobozba az alább leírt módon:  a dobozt ráhelyezzük az oázisra, úgy hogy a lehető legtöbbet tudjuk a téglából hasznosítani. Rányomjuk a dobozt, ezáltal az kirajzolja hol kell szabnunk. Majd késsel kiszabjuk, bepróbájuk, s a hiányzó részeket ha előzőekben maradt oázisunk pótoljuk belőle. Tipp: ezért mindig a nagyobb darabokat ami esetleg marad rakjuk el, így hatékonyabban, olcsóbban kitudjuk hozni az ajándékot. S nem kell két oázis felhasználnunk ezért. Mikor a darabokat is beleszabtuk s telítettük a dobozt, kivesszük, s egyenként rögzítjük ragasztóanyaggal.nevtelen_2_21.bmp

 

   4. A madzagból kimérjük a doboz körméretét, s ráhagyunk kb 1/3 részt, majd amennyi fonatot szeretnék annyi egyforma hosszúságú madzagot vágunk. Összkötjük az elején, egy fonatot készítünk, rámérjük a dobozra, (ha túl kevés tovább fonjuk, ha kevesebb még fonunk hozzá.) Ezután a dobozra rögzítjük ragasztóanyaggal több különböző ponton. Legvégül egy masnit készítünk s ezt is rögzítjük a dobozra. Természetesen ez lesz a támpont a többi elem elhelyezésére.
nevtelen_3_16.bmp

img_20190513_211704.jpg

 

   5. A következő lépés, hogy elhelyezzük az ajándékba szánt papírpénzt összeget. Ehhez én hajtogattam egy dobozt, melynek az elkészítését megtaláltok a blogbejegyzéseim között. A pénzt finoman és óvatosan feltekerjük ez esetben én színben azonos cérnával összekötöttem, hogy ne bomoljon ki. A dobozt tetejét lezártam szintén a madzaggal, amelyet a doboznál is használtam, s egy masnit készítettem, és a fent már leírtak szerint rögzítettem.nevtelen_4_11.bmp

 

   6. A korábban elkészített papírrózsákat és a pénzdobozt elkezdtem az elképzeléseimnek megfelelőelen felhelyezni, s rögzíteni ragasztóanyaggal.  Tipp: A papír virágok lépésről lépésre való elkészítését szintén a blogbejegyzéseim között megtaláljátok. A kitöltetlen részeket izlandi mohával egészítettem ki. Legvégül a felíratot, és szívfigurát rögzítettem ragasztóanyaggal.nevtelen_5_6.bmp

 

   7. A végeredmény magáért beszél, én azt gondolom. Készítsétek el ti is a segítségemmel, a Ti egyedi saját kézzel készített esküvői ajándékotokat.

img_20190516_071634.jpg

 

Ha még több kreatív ötletre szomjazol, kövess:

instagram:https://www.instagram.com/diybyandi/

pinteresten:diybyandi