Fenyőfa dekoráció újra gondolva, avagy hogy került a mikulás mellé a hintaló...

Bizonyára veled is előfordult már, hogy lapult a szekrényben a karácsonyi díszek között egy olyan dekor, amely már nem tetszett, meguntad, esetleg egyszerűen megláttál a boltban és nagyon megtetszett, ráadásul nagyon olcsó is volt valami egyszerűbb dekorelem(én így jártam ezzel a fa fenyőfával) és úgy gondoltad jó lenne valamivel feldobni. Ne nagy dologra gondolj, inkább egyszerű, apró dolgokra.

Íme egy kis segítség, én hogyan dobtam fel, a boltban meglátott alapot.

1_9.jpg

 

 Előtte/utána
8_5.bmp

2_7.jpg

 

Amire szükséged lesz az elkészítéséhez:

  • ragasztórúd (ragasztópisztoly)
  • fenyőfa alap
  • fa szív
  • fa hópihe
  • fa hintaló
  • fa jávorszarvas
  • ajándékcsomag
  • hungarocell golyó
  • szalag

 

    1. Készítsük össze mire lesz szükségünk, természetesen közben ez még változhat 1 - 1 kiegészítővel.3_3.jpg

 

   2. Első lépésként a fa szivecskéket ragasztottam fel az alapra, tetszés szerinti helyekre. Tipp: Érdemes mielőtt elkezdjük ráhelyezni az elemeket, kicsit eljátszani az elemekkel, elpróbálni mit is szeretnénk. 4_4.jpg

 

  3. Majd a hópihe kinézetű hungarocell golyókkal folytattam.5_3.jpg

 

   4. A fa alá egy jávorszarvas, hintalovat, egy ajándékcsomagot, majd a tetejére egy hópihét ragasztottam.
6_8.jpg

 

   5. Ekkor azt hittem kész vagyok, de egy kicsit bizonytalan voltam, ezért néhány napig nézegettem, majd rájöttem még, hogy valami hiányzik, így végül kis masnikkal dobtam még fel, melyet szalagból készítettem.
7_5.bmp

 

   6. Íme a végeredmény, szerintem apró kiegészítőkkel sokkal jobb lett.8_5.bmp

 1_9.jpg

Ha még több kreatív ötletre szomjazol, kövess:

instagram: https://www.instagram.com/diybyandi/

pinterest: diybyandi