Szőrmés karácsonyi asztaldísz diótörővel

Mostanában nagyon trendi dobozokba tenni az adott ünnep jelképeit. Íme egy karácsonyi doboz, mely az év egyik talán legfontosabb ünnepén meghitt hangulatot áraszt az otthonunkban. Gyere nézd meg mit alkottam a saját nappalink ékének.

1_10.jpg 

Amire szükséged lesz az elkészítéséhez:

  • ragasztórúd (ragasztópisztoly)
  • doboz
  • száraz oázis tégla
  • szőrme
  • fenyő
  • hungarocell golyó
  • gömbök
  • bakuli
  • casuarin
  • csillagrózsa
  • mini nyitott toboz
  • toboz
  • éger indiai toboz
  • fatábla (karácsonyi felirattal)
  • gyertya
  • drót
  • diótörő figura
  • szalag
  • gyöngy
  • fogó
  • kés
  • öngyújtó

 

   1. Első lépésben szedjük össze a hozzávalókat. 2_8.jpg

 

  2. Következő lépésként a száraz oázis téglát szabjuk a dobozba az alább leírt módon: a dobozt ráhelyezzük az oázisra, úgy hogy a lehető legtöbbet tudjuk a téglából hasznosítani. Rányomjuk a dobozt, ezáltal az kirajzolja hol kell szabnunk. Majd késsel kiszabjuk, bepróbájuk, s a hiányzó részeket ha előzőekben maradt oázisunk pótoljuk belőle. Tipp: ezért mindig a nagyobb darabokat ami esetleg marad rakjuk el, így hatékonyabban, olcsóbban kitudjuk hozni az ajándékot. S nem kell két oázis felhasználnunk ezért. Mikor a darabokat is beleszabtuk s telítettük a dobozt, kivesszük, s egyenként rögzítjük ragasztóanyaggal.3_8.bmp

 

  3. Mivel én egy nagy, és mély dobozt választottam alapnak, ezért, hogy költséghatékony legyek kisebb oázist szabtam a doboz aljára a képen látható módon több helyen is, s ezekre rögzítettem a teljesen lefedő oázist. Az egyik felét kicsit magasabbra helyeztem mint a doboz szintje, mert eltérő magasan szerettem volna, hogy legyenek a díszek, a diótörőtől, a fenyőfától, és a gyertyától, illetve a gyertyát pedig magasabban szerettem volna, hogy legyen, mert így nem lett akkora szint különbség köztük.4_8.bmp5_4.jpg

 

   4. A szőrme anyagot rászabjuk a doboz oldalára, majd rögzítjük ragasztópisztollyal.6_2.bmp7_4.jpg 

   5. A gyertya alá egy oázis darabot szabtam, rögzítettem a dobozhoz ragasztópisztollyal. Majd 3 egyforma drótot vágtam, a drótok harmadát megmelegítettem öngyújtóval (így könnyebb a gyertyába helyezni), és fogó segítségével még melegen belenyomtam a gyertyába. Rögzítve van a gyertya, de ugyanakkor levehető, cserélhetővé válik.8_6.bmp9_1.bmp

 

   6. A diótörő figurának a helyét kicsit átalakítottam, mivel szinte egyforma magasak voltak a gyertyával, viszont én különböző magasságban képzeltem elhelyezni a fenyőt, a gyertyát, és a diótörőt. Tehát elhelyeztem megjelöltem, majd egy kb 1 cm mélyen eltávolítottam az oázisból. Majd rögzítettem a dobozhoz, ragasztóanyaggal.10_1.bmp

 

   7. Következő lépésben a fenyőt ragasztottam fel a dobozra.11_2.bmp

 

   8. Mivel a gyertya körül magasabban képzeltem el a gömböket, terméseket, ezért köré kis darab oázisdarabokat raktam. Majd elkezdtem felhelyezni őket. Igazán nincs benne megrögzött szisztéma, egyszerűen a saját fantáziánkra van bízva.12.bmp

 

   9. A doboz köré aranyszalagot tettem, egy masnit készítettem rá, a masni közepére egy gyöngyöt ragasztottam13_1.bmp

 

   10. Legvégén egy a dobozhoz illó nagyon cuki boldog karácsony táblácskát raktam.14_1.bmp15.jpg

 

   12. Íme a végeredmény, mely most a nappalink fénye lett, bárki jön hozzánk, mindenki megcsodálja.
1_10.jpg

 

 

Ha még több kreatív ötletre szomjazol, kövess:

instagram: https://www.instagram.com/diybyandi/

pinterest: diybyandi