Őszi vessző koszorú

  Fantasztikus őszi ötletekkel, dekorációkkal tehetitek vidámabbá otthoni esetleg munkahelyi környezeteteket. Hamarosan szebbnél szebb színekben pompáznak a fák levelei, de nemcsak azokat, hanem az ősz nagy slágereit, a gesztenyét, a makkot és a dísztököt illetve még sokféle különböző terméseket is felhasználhattok dekorelemként.

img_20180922_150837_1.jpg

 

Amire szükséged lesz az elkészítéséhez:

  • vessző koszorú
  • művirág (napraforgó), falevelek
  • ragasztórúd (ragasztópisztoly)
  • ősz felirat
  • gesztenye
  • csipkebogyó (mű)
  • liliputi tök
  • alma (mű)
  • makk
  • dió
  • mogyoró
  • szárított növény rész
  • fafesték
  • szivacs
  • szalag

 

  1. Első lépésként előkészítjük az alapot, a virágokat és a koszorút, a szalogot, s még amit szeretnék használni az elkészítésekor.
img_20180921_192253.jpg 

  2. A következő lépésként a nagyobb, hangsúlyosabb darabokat helyezem el, majd köré építem fel a kisebbeket. Ebben az esetben a napraforgóval, majd a falevelekkel kezdtem. 
img_20180921_193006.jpg

 

  3. Ezután pedig elkezdtem az apró kellékeket, az ősz jelképeit rögzíteni, mint például a makkot, gesztenyét, mogyorót, diót, dísztököt. Tipp: ilyenkor ősszel a terméseket könnyedén összegyűjtheted akár egy séta alkalmával, vagy mikor hazafelé tartasz a napi munkából, vagy csak egyszerűen bevásárolni mégy. Ha nyitott szemmel jársz szebbnél szebb kiegészítő elemeket találsz a természetben. Annál nincs is jobb érzés mikor saját magad gyüjtögeted össze az őszi terméseket, mellyekkel díszitheted az ajtód díszét. Természetesen kreatív boltban különféle műanyagból készült terméseket is találsz, mint például almát, csipkebogyót, gombát, makkot, dísztököt, szárított növényeket.

nevtelen_1_5.bmp

 

  4. Különböző fafigurákkel lehet még szebbé tenni, mint például sünivel, falevélel, gombával, házikóval, feliratokkal. Ezeket a fafigurákat általában natur színben lehet vásárolni, de színes változatban is kapható. Én a naturszínűt részesítem előnyben, mert ezt könnyedén a számomra megfelelő színre lehet festeni. Ebben az esetben narancs színűre. Találtam a dobozaim mélyén sárga illetve élénk narancs színű fafestéket, öszekevertem,mert számomra a narancsfesték túl élénk színű volt, majd egy szivacsdarabbal felvittem rá a festéket. Tipp: lehet vásárolni különböző formályú szivacs festő készletet, azonban ha nem fogod későbbiekben sűrűn használni avagy költségeket szeretnél sporólni, egyszerűen vegyél elő egy mosogatószívacsot , amely minden háztartásban megtalálható, s vágd a kívánt méretre s azt használd erre a célra.nevtelen_2_6.bmp

 

  5. Végül rögzítettem a koszorúra az ősz feliratot is, és elkészült a megrendelt őszi ajtódísz a barátnőmnek. Teljesen oda volt érte, alig várta már, hogy az otthonának a dísze legyen.

img_20180922_150837_1.jpg

 

Ha még több kreatív ötletre szomjazol, kövess:

instagram:https://www.instagram.com/diybyandi/

pinteresten:diybyandi