Születésnapra


img_20180519_161450_1.jpg

 

Amire szükséged lesz az elkészítéséhez:

  • doboz
  • ragasztórúd (ragasztópisztoly)
  • oázis tégla (vizes)
  • sok szeretettel felirat
  • faágak
  • izlandi moha
  • virágok
  • gombok
  • csillagrózsa
  • termések (mogyoró)
  • puha faszelet
  • szalag
  • s minden amit tetszés szerint rá szeretnél tenni

 

  1.Első lépésben elő kell készíteni az alapot, hogy minél olcsóbban hozzam ki, ezért a fa ágakból álló dobozt magam készítettem el. A kertben összegyűjtöttem faágakat, melyeket kb. egyforma hosszúra vágtam metsző ollóval.img_20180518_190920_1.jpg

 

  2. Az egyik oldaláról elkezdve egyenként egymáshoz igazítva ragasztópisztollyal felrögzítettem, addig míg körbe nem értem. Figyelni kell, hogy az ágak egymáshoz passzoljanak, s így nem lesz nagy rés egymás között. Ez egy kicsit lassabb folyamat, de ez az egyik lelke a doboznak, s megéri időt szánni rá.

img_20180518_192013_1.jpg

 

 3. Mikor körbe értünk, az eredmény magáért beszél. Nagyon szép lett.

nevtelen_1_1.bmp

 

 4. Következő lépésben az oázis téglát beleszabjuk a doboz belsejébe, ezt nagyon könnyen egyszerűen késsel szabhatjuk olyan formára amire szeretnék. Majd ragasztópisztollyal rögzítjük az alját több helyen, ezzel fixáljuk a dobozban. Ez egy nagyon jó alap szinte minden olyan dekorációhoz, aminél egy teret kell kitöltenünk, ugyanakkor a felületére bármit tehetünk (pl: virágok, termések, mohák stb.)

img_20180518_203829_1.jpg

 

  5. Elkezdjük a mohát rögzíteni ragasztópisztollyal a doboz tetejére, olyan sűrűségben ahogy szeretnék.

nevtelen_3_8.bmp

 

  6. Mikor készen lettünk a moha alappal, egyszerűen elkezdjük rakosgatni az otthon található, színben, stílusban egymáshoz illő virágokat, terméseket, dekorációs kellékeket. Nekem mindig van egy alap elképzelésem, a dekorácós kellékeket kipakolom az asztalra, s egyszerűen elkezdem felhelyezni, melyik hová illik, s végén ha úgy érzem ott tökéletes felragasztom, amiben nem vagyok biztos azt ott hagyom ragasztás nélkül, s nézegetem majd áthelyezem más helyre, s mikor megtaláltam ahová illik a végén összeáll a kész ajándék, vagy otthoni dekoráció. 

img_20180518_215058_1.jpg

img_20180518_215051_1_1.jpg

   

  7. S íme a végeredmény, egy nagyon szép ajándék, emlék, mely ugyanakkor az ünnepelt lakásában is egy csodaszép dekoráció lehet.

img_20180519_161515_1.jpg

img_20180519_161345_1.jpg

 

Ha még több kreatív ötletre szomjazol, kövess:

instagram:https://www.instagram.com/diybyandi/

pinterest:https://hu.pinterest.com/diybyandi/