Madzagból is készíthetünk húsvéti tojást

A húsvét a kereszténység legnagyobb ünnepe. A Biblia szerint Jézus – pénteki keresztre feszítése után – a harmadik napon, vasárnap feltámadt. Kereszthalálával nem szabadította meg a világot a szenvedéstől, de megváltotta minden ember bűnét, feltámadásával pedig győzelmet aratott a halál felett.

Készüljünk együtt a Húsvétra, különleges tojás kreációkkal. Egy könnyen elkészíthető inspirációt mutatok be, egy egyszerű anyaggal a zsineggel. Késztsd el Te is a segítségemmel ezeket az egyedi hűsvéti tojásokat.

img_20190307_162849.jpg

img_20190307_163549.jpg

 

Amire szükséged lesz az elkészítéséhez:

  • ragasztórúd (ragasztópisztoly)
  • madzag
  • polifoarm tojás (6cm-8cm)
  • decoupage ragasztó
  • csipke
  • gomb, virág
  • gombostű
  • ecset

 

  1. Előkészítjük a szükséges anyagokat, kellékeket.

img_20190305_195012.jpg

 

  2. Rögzítjuk ragasztópisztollyal a madzagot a polifoarm tojás alsó harmadában, majd a folyékony ragasztóval ecset segítségével megkenjük, és elkezdjük a madzagot körbe-körbe tekerni. Ezt addig ismételjük míg nem a csúcsa felé kezdünk érni.

nevtelen_1_19.bmp

nevtelen_2_17.bmp

 

  3. Mikor felérnünk a tojás felső része felé, ahhoz hogy ne csúszon el a zsinor rögzítenünk kell, ehhez én gombos tűt használtam. Körbetűztem a madzag felett, természetesen ragasztó anyaggal bekentem, majd körbe tekerbe mindig a gombostűt a madzag fölé szúrva rögzítettem. Így nem csúszik, esik szét a tekerés. Mikor felértem és ragasztópisztollyal rögzítettem, hogy a tojás alját is bevonhassam madzaggal, s ne kelljen várom míg teljesen megszárad a folyékony ragasztó. Ugyanezt a tojás aljával is végig csináltam.

nevtelen_3_11.bmp

 

  4. Amikor a madzaggal köbe vontuk a tojást, dísztjük az elképzeléseink szerint. Én ebben az esetben csipkével vontam körbe a derekát a tojásnak. Lehet olyan csipke szalagot kapni, amely eleve öntapadós, vagyis ragasztócsíkra van a csipke rakva. Ennél könnyedén lehúzzuk a szalagot és már is tudjuk rögzíteni. A következő képeken ez jól látható. Amikor ezzel készen vagyunk akár gombot, madzag masnit, vagy száraz virággal is díszithetjük a tojást.

nevtelen_4_8.bmp

nevtelen_5_4.bmp

 

  5. A legvégén az elkészült tojásokat akár egy kosárba helyezve, vagy hurkapálcikára tűzve virág közé szúrhatjuk, ami ilyenkor húsvétkor nagyon különlegessé teheti a lakásunkat, a locsolkodók, vagy magunk akár a magunk kedvéért is.

img_20190307_163549.jpg

 

img_20190307_162849.jpg

 

Ha még több kreatív ötletre szomjazol, kövess:

instagram:https://www.instagram.com/diybyandi/

pinterest:https://hu.pinterest.com/diybyandi/